מבצע חיסוני שפעת במכבי שירותי בריאות בבני ברק בעיצומו

עפר גדנקן 1 Comment on מבצע חיסוני שפעת במכבי שירותי בריאות בבני ברק בעיצומו

נגיף השפעת מדבק מאוד ומועבר דרך האוויר • החיסון מיועד לכלל הציבור ובפרט לאוכלוסיות בסיכון • ניתן להתחסן במרפאות האחיות בשעות הפעילות, ללא תשלום וללא צורך במרשם • מניעת אנמיה בקרב תינוקות בבדיקת דם פשוטה ללא תור*
אלפים כבר התחסנו ונבדקו , הצטרפו אליהם ובואו לעבור את החורף בשלום *

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מבצע חיסוני השפעת השנתי של מכבי בבני ברק בעיצומו, חברי מכבי מוזמנים להגיע בשעות פעילות מרפאות האחיות אל המרכזים הרפואיים בעיר ולהתחסן לקראת החורף , ללא תשלום, ללא צורך במרשם רופא ומבלי לקבוע תור.

נגיף השפעת מדבק מאוד ומועבר דרך האוויר. על כן מדגישים במכבי שמעבר לקבלת החיסון, ישנה חשיבות רבה באוורור חדרים, בשטיפת ידיים ובכיסוי הפה באמצעות המרפק ולא כף היד, באם משתעלים או מתעטשים.

דר' מרינה מור שלום, הרופאה המחוזית קוראת לכולם להגיע ולהתחסן : "החיסון מורכב מארבעה זנים מומתים של שפעת הנחשבים לנפוצים ביותר בעולם, ומשפיע בתוך כ-14 ימים מיום קבלתו. הוא מיועד לכלל הציבור, בכל גיל ובכל מצב רפואי, אך מומלץ במיוחד למטופלים עם מחלות כרוניות, לילדים מגיל חצי שנה ועד 12 שנים, לבני 65 ומעלה, לנשים לפני או אחרי לידה ולעובדי מערכת הבריאות. קבוצות סיכון אלו חשופות במיוחד למחלת השפעת וסיבוכיה".

מניעת אנמיה בקרב תינוקות

במסגרת קידום בריאותם של המטופלים ומתן דגש על רפואה מונעת, שמטרתה למנוע מראש את התפתחות מחלות מכבי שמה דגש חשוב על העלאת המודעות למניעת אנמיה בקרב תינוקות. בשנת חייו הראשונה  של התינוק זקוק גופו לכמויות הולכות וגדלות של ברזל, החיוני להתפתחות התקינה של מערכות הגוף והמוח. חוסר בברזל עלול לגרום לפגיעה התפתחותית ולהאטה בהתפתחות הרגשית והתנועתית. לכן, חשוב להקפיד לקחת את טיפות הברזל בשנת החיים הראשונה ובגיל שנה לבצע את בדיקת הדם.

ד"ר מרינה מור-שלום, הרופאה המחוזית קוראת לאימהות לתינוקות בגילאי שנה לבוא ולקיים את בדיקת ספירת הדם לבירור רמת ההמוגלובין: "מדובר בבדיקת דם חיונית הנלקחת מהאצבע ומאפשרת לזהות אנמיה בשלב מוקדם, ולטפל בה באופן מידי באמצעות תוספת ברזל והקפדה על תזונה מתאימה. הטיפול המונע יעניק לתינוקכם בריאות איתנה בעז"ה, יסייע למניעת תחלואה ויתרום להתפתחותו התקינה. הבדיקה מתקיימת במעבדות , ללא עלות, ללא צורך בהפניה או בקביעת תור. לנוחיותכם פתחנו את המעבדה במרכז רפואי רבי עקיבא בימים ראשון- רביעי בין השעות 16.00-18.00 בכדי לבצע את בדיקת הדם גם בשעות אחר צהריים.

אנו מאפשרים לאימהות עם תינוקות להגיע ללא תור כדי לקבל במרפאת האחיות גם את חיסון השפעת. ניתן ורצוי לשלב את בדיקת הדם לתינוקות כאשר מגיעים לקבל חיסון לשפעת.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    למה אתם לא מספרים שנגמרו החיסונים במרפאות של מכבי בני ברק ואמרו לי שם שיהיו חדשים רק בעוד שבועיים